Als ik niet op dat ene feestje, vriendentrip of festival ben geweest, heb ik dan iets gemist? Een gedachte die bij vele millennials dagelijks speelt, ondertussen welbekend als het fenomeen FOMO. Vandaag de dag ervaart 61% van de 18 tot 25-jarigen regelmatig FOMO, ofwel Fear Of Missing Out. Maar wat niet dagelijks door de hoofden van jongeren gaat, is: ‘Hoef ik later niks te missen als ik met pensioen ben?’ En dat zouden ze zich eigenlijk wel moeten afvragen volgens Argenta.
Daarom spelen Argenta en LDV United hierop in met hun nieuwe campagne voor pensioensparen. Want wie later geen FOMO wil hebben, begint nu al best met sparen. “Jongeren leven vooral in het nu, ze zijn niet bezig met hun pensioen omdat die periode nog zo ver weg lijkt. Maar wie later evenveel wil genieten van het leven als nu, moet nu al sparen voor dat appeltje voor de dorst. Dat is precies waarop we doelen met onze FOMO-campagne,” zegt Antonietta Rovituso van Argenta.
Ze kozen daarom om jongeren bewust aan te spreken met de headine: “Last van FOMO?”. Anderzijds tonen de beelden ouderen die van het leven genieten alsof ze nog steeds twintigers zijn. De campagne bestaat uit online film, print en radio.
Credits
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]