Het Poetsbureau, een van Vlaanderens bekendste dienstenchequebedrijven (bijna 9.000 huishoudhulpen en 75 kantoren), blijft investeren en innoveren en zal dit vanaf nu doen onder het nieuwe koepelmerk Glowi. Het opzetten van de nieuwe merkstructuur onder Glowi past binnen de evolutie van dienstenchequebedrijf naar dienstenbedrijf. De nieuwe structuur telt vandaag drie pijlers: Glowi jobs wordt de nieuwe naam voor alle bestaande en toekomstige activiteiten in de arbeidsmarkt. Glowi facilities groepeert alle bestaande en toekomstige schoonmaakactiviteiten van ‘Het Poetsbureau for business’. Last but not least: Het Poetsbureau blijft een aparte tak binnen de evolutie naar dienstenbedrijf en wordt ‘part of Glowi’.
RCA kreeg een wit (proper) blad, en tekende de nieuwe merkenstructuur uit. Dit strategisch merkdenken kreeg onder meer vorm in de brandstudio, die de volledige branding van Glowi creëerde, van naming, corporate branding tot en met de in- en aankleding van de kantoren. RCA ontwikkelde eveneens elke touchpoint van de grootschalige mediacampagne, wat Glowi meteen het nodige elan geeft. De tv-commercial vertoeft in Wes Anderson-achtige sferen, radiospots zorgen voor een tactische injectie. Daarnaast zorgde RCA ook voor de transitie van alle sociale media-merken en -kanalen en het volledige PR-luik. Full blown, full service.