Na een internationale restock van de PlayStation 5 vinden er plots allerlei bizarre taferelen plaats in België en Nederland. Zo werd er een mysterieuze gloeiende hamer gespot op de Grote Markt in Mechelen en werden er bij onze noorderburen vreemde voetsporen ontdekt op het strand in Scheveningen. Experts vermoeden dat dit te maken heeft met een verhoogde activiteit op de PlayStation 5. De gebeurtenissen werden - wat een toeval! - door het team van LIVE FROM PS5 vastgelegd en vervolgens verspreid op sociale media en in online video.
En een nieuwsupdate: Na de plotse verdwijning van de hamer in Mechelen is deze nu opnieuw te zien op De Meir in Antwerpen... Voor deze campagne combineerde Pop Media 2 creatieve OOH-uitingen. Ze lieten de hamer van Thor in 3D namaken en creëerden via een nieuwe LED-integratie de barsten op het TV-scherm.
Buiten België en Nederland zijn er ook internationaal meldingen binnengekomen van enkele bizarre taferelen.
Credits
<PlayStation x Live from PS5>
Client: PlayStation: Bernard Groeneveld
Agency: TBWA
Creative Team
Creative Director: Steven Janssens
Art Director: Jannes Deschacht
Copywriter: Wouter Vochten
Account Team
Client Services Director: Jochen De Greef
Account Executive: Gabrielle Marsan
Productie: MAKE
Director: Marco Bellusci
DOP: Bas Van Hoof
Post-producer: Leslie Verbist
Producer: Polly Seynaeve & Audrey Dierckx
Offline/Online editor: Sebastiaan Schols
De campagne werd gerealiseerd in samenwerking met Playstation Belgium, Mediacom, TBWA, Outsight en Pop Media.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]