{PUB's Delight} Mechelen, Antwerpen en Scheveningen in de ban van vreemde objecten

Crea / News

Na een internationale restock van de PlayStation 5 vinden er plots allerlei bizarre taferelen plaats in België en Nederland. Zo werd er een mysterieuze gloeiende hamer gespot op de Grote Markt in Mechelen en werden er bij onze noorderburen vreemde voetsporen ontdekt op het strand in Scheveningen. Experts vermoeden dat dit te maken heeft met een verhoogde activiteit op de PlayStation 5. De gebeurtenissen werden - wat een toeval! - door het team van LIVE FROM PS5 vastgelegd en vervolgens verspreid op sociale media en in online video.

En een nieuwsupdate: Na de plotse verdwijning van de hamer in Mechelen is deze nu opnieuw te zien op De Meir in Antwerpen... Voor deze campagne combineerde Pop Media 2 creatieve OOH-uitingen. Ze lieten de hamer van Thor in 3D namaken en creëerden via een nieuwe LED-integratie de barsten op het TV-scherm.

Buiten België en Nederland zijn er ook internationaal meldingen binnengekomen van enkele bizarre taferelen.

Credits

<PlayStation x Live from PS5>

Client: PlayStation: Bernard Groeneveld

Agency: TBWA

Creative Team

Creative Director: Steven Janssens

Art Director: Jannes Deschacht

Copywriter: Wouter Vochten

Account Team

Client Services Director: Jochen De Greef

Account Executive: Gabrielle Marsan

Productie: MAKE

Director: Marco Bellusci

DOP: Bas Van Hoof                                                      

Post-producer: Leslie Verbist                                      

Producer: Polly Seynaeve & Audrey Dierckx

Offline/Online editor: Sebastiaan Schols

De campagne werd gerealiseerd in samenwerking met Playstation Belgium, Mediacom, TBWA, Outsight en Pop Media.