Voor de lancering van het nieuwe product TUC Bake Rolls, creëerde Mondelēz International samen met Amphion de “sofa-ntastisch lekkere” campagne. Met deze campagne wil TUC consumenten inspireren om samen te genieten van TUC Bake Rolls tijdens ontspannen momenten op de sofa.
De campagne werd afgetrapt met een sampling-plan in België en Nederland, waarbij consumenten TUC Bake Rolls konden proeven, samen met een opvallende visibiliteit- & trial- activatie in de winkels. Om de aandacht van GEN Z en Millenials te trekken, werd er ook een reeks prankvideo's gelanceerd op TikTok en Meta, waarbij nietsvermoedende mensen verrast werden met Sofa-transformer-pranks. Deze video’s behaalden 11 mio views in België en 25 mio views in Nederland in minder dan 3 weken tijd. De campagne werd verder ondersteund door (D)OOH en een TV tag-on.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]