{PUB's Delight} TUC Bake Rolls, Sofa-ntastisch lekker met Amphion

Voor de lancering van het nieuwe product TUC Bake Rolls, creëerde Mondelēz International samen met Amphion de “sofa-ntastisch lekkere” campagne. Met deze campagne wil TUC consumenten inspireren om samen te genieten van TUC Bake Rolls tijdens ontspannen momenten op de sofa.
De campagne werd afgetrapt met een sampling-plan in België en Nederland, waarbij consumenten TUC Bake Rolls konden proeven, samen met een opvallende visibiliteit- & trial- activatie in de winkels. Om de aandacht van GEN Z en Millenials te trekken, werd er ook een reeks prankvideo's gelanceerd op TikTok en Meta, waarbij nietsvermoedende mensen verrast werden met Sofa-transformer-pranks. Deze video’s behaalden 11 mio views in België en 25 mio views in Nederland in minder dan 3 weken tijd. De campagne werd verder ondersteund door (D)OOH en een TV tag-on.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]