Van Mossel, het Nederlandse mobiliteitsbedrijf dat ook in België stevige voet aan de grond heeft met ruim honderd verdelers van verschillende automerken, lanceert een opmerkelijke autosaloncampagne die werd bedacht en gemaakt door Berlin Creative Studio. Met de campagne benadrukt Van Mossel zijn lokale verankering en zijn hoogst persoonlijke en klantvriendelijke aanpak waarin de mens centraal staat.
In tegenstelling tot de campagnes van de automerken toont of vermeldt Van Mossel dan ook geen enkele wagen, alleen mensen. Een opmerkelijke aanpak in een autosalonperiode waarin alle automerken traditiegetrouw uitpakken met allerhande condities, packs en nieuwe automodellen. Van Mossel, dat voorlopig enkel dealers heeft in Vlaanderen, stuurt de campagne de wereld in via de Vlaamse televisie en radio (alle DPG-kanalen), de bussen van De Lijn en via social media en online video.
CREDITS
Client: Van Mossel
Contacts: Charlotte Verbrugge, Tim Van Wunsel
Advertising Agency: Berlin Creative Studio
Creative Directors: Tom Berth, Geert De Rocker
Creatives: Tom Berth, Geert De Rocker, Bjorn Coucke
CEO: Johan Parmentier
Account Director: Filip Van Der Haegen
Film Production Company: Landvogel
Director: Ilona Vanouplines
Executive Producer: Sharon Lavaert
Post Production: Glenn Renard
DOP:Ilona Vanouplines
Sound: Raygun
Sound Director: Toon Jansegers
Producer: Elisabeth De Weerdt
Radio Production Company: Raygun
Sound Director: Toon Jansegers
Producer: Elisabeth De Weerdt
Print/OOH Production: Berlin Creative Studio
Head of Studio: Benny van Kolen
DTP designer : Chloé Coppens
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]