{ PUB'S DELIGHT} Van Mossel speelt lokaal met Berlin Creative Studio

Crea / News

Van Mossel, het Nederlandse mobiliteitsbedrijf dat ook in België stevige voet aan de grond heeft met ruim honderd verdelers van verschillende automerken, lanceert een opmerkelijke autosaloncampagne die werd bedacht en gemaakt door Berlin Creative Studio. Met de campagne benadrukt Van Mossel zijn lokale verankering en zijn hoogst persoonlijke en klantvriendelijke aanpak waarin de mens centraal staat.

In tegenstelling tot de campagnes van de automerken toont of vermeldt Van Mossel dan ook geen enkele wagen, alleen mensen. Een opmerkelijke aanpak in een autosalonperiode waarin alle automerken traditiegetrouw uitpakken met allerhande condities, packs en nieuwe automodellen. Van Mossel, dat voorlopig enkel dealers heeft in Vlaanderen, stuurt de campagne de wereld in via de Vlaamse televisie en radio (alle DPG-kanalen), de bussen van De Lijn en via social media en online video.

CREDITS

Client: Van Mossel

Contacts: Charlotte Verbrugge, Tim Van Wunsel

Advertising Agency: Berlin Creative Studio

Creative Directors: Tom Berth, Geert De Rocker

Creatives:  Tom Berth, Geert De Rocker, Bjorn Coucke

CEO: Johan Parmentier

Account Director: Filip Van Der Haegen 

Film Production Company: Landvogel

Director: Ilona Vanouplines

Executive Producer: Sharon Lavaert

Post Production: Glenn Renard

DOP:Ilona Vanouplines

Sound: Raygun

Sound Director: Toon Jansegers

Producer: Elisabeth De Weerdt

Radio Production Company: Raygun

Sound Director: Toon Jansegers

Producer: Elisabeth De Weerdt

Print/OOH Production: Berlin Creative Studio

Head of Studio: Benny van Kolen

DTP designer : Chloé Coppens