Van Mossel, het Nederlandse mobiliteitsbedrijf dat ook in België stevige voet aan de grond heeft met ruim honderd verdelers van verschillende automerken, lanceert een opmerkelijke autosaloncampagne die werd bedacht en gemaakt door Berlin Creative Studio. Met de campagne benadrukt Van Mossel zijn lokale verankering en zijn hoogst persoonlijke en klantvriendelijke aanpak waarin de mens centraal staat.
In tegenstelling tot de campagnes van de automerken toont of vermeldt Van Mossel dan ook geen enkele wagen, alleen mensen. Een opmerkelijke aanpak in een autosalonperiode waarin alle automerken traditiegetrouw uitpakken met allerhande condities, packs en nieuwe automodellen. Van Mossel, dat voorlopig enkel dealers heeft in Vlaanderen, stuurt de campagne de wereld in via de Vlaamse televisie en radio (alle DPG-kanalen), de bussen van De Lijn en via social media en online video.
CREDITS
Client: Van Mossel
Contacts: Charlotte Verbrugge, Tim Van Wunsel
Advertising Agency: Berlin Creative Studio
Creative Directors: Tom Berth, Geert De Rocker
Creatives: Tom Berth, Geert De Rocker, Bjorn Coucke
CEO: Johan Parmentier
Account Director: Filip Van Der Haegen
Film Production Company: Landvogel
Director: Ilona Vanouplines
Executive Producer: Sharon Lavaert
Post Production: Glenn Renard
DOP:Ilona Vanouplines
Sound: Raygun
Sound Director: Toon Jansegers
Producer: Elisabeth De Weerdt
Radio Production Company: Raygun
Sound Director: Toon Jansegers
Producer: Elisabeth De Weerdt
Print/OOH Production: Berlin Creative Studio
Head of Studio: Benny van Kolen
DTP designer : Chloé Coppens
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]