{PUB’s Delight} Visit.Brussels en FamousGrey herontdekken offline leven

Communication / Crea / News

Na meer dan een jaar lockdown doen de Belgen vele zaken meer en meer online zoals koken, werken, maar ook studeren, winkelen, ontdekken, plezier maken, koken, take-away bestellen en zelfs aperitieven! Na meer dan een jaar alles vanachter een scherm te beleven, willen de mensen naar buiten en wil Visit.Brussels de Belgen eraan te herinneren dat Brussel barst van de offline activiteiten!

De nieuwe campagne van Visit.Brussels en FamousGrey zet het aanbod van dit voorjaar in de verf met tentoonstellingen die eerder echt zijn dan virtueel, met steegjes die je niet op Google Street View kan terugvinden, met speeltuinen die niet op een gameconsole bestaan en hotelkamers die het koninklijk paleis uit de serie The Crown evenaren. Maar ook met wafels, frieten en karakollen die niet worden geleverd maar die je ter plaatse veilig kan degusteren…

Al deze activiteiten zijn een uitnodiging om Brussel in het echt te komen herontdekken: “Ontsnap aan je scherm. Brussel verwacht je.” 

In de video klinkt deze uitnodiging nog meer als muziek in de oren dankzij de beroemde saxofonist Manuel Hermia. Hij geeft ritme aan de montage en versterkt het verlangen om Brussel te herontdekken.

Deze nieuwe campagne is zowel online beschikbaar via ads en social als offline in printadvertenties en nationale affichage op 2m², 8m² en 20m².

Credits

Client: visit.brussels
Client contacts: Annemie Verschueren, Fiona Amoroso & Stefaan Vandenbossche

Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative: Vanessa Hendrickx & Antoine Wellens
Copywriter: Steve Maes

Account manager: Lies Bernaer
Account Director: Olivia Naudts
Strategic planner: Nicholas Pirard
PR Manager: Kathy Van Looy & Astrid Mattelaer

Production company: FamousGrey Productions
Head of Production : Marlies Neudt
Producer: Marie Libouton
Director: Pierre Pironet
Music : Manu Hermia, Francois Garny, Thierry Plas

DTP: Anne-Sophie Tonnelier & Franco Scaramuzza
Social creative: Zoe Cnaepkens & Sarah De Prez

Media agency: Mindshare
Client manager: Tina Tribout
OOH expert: Katrien Ickx
Digital planner: Julie Schauwers
Head of Social : Amélie Vanderlinden