Pulsar doet Walibi prijzen pakken

Walibi heeft met Pulsar – de splashcoaster – twee internationale en prestigieuze prijzen gewonnen. Pulsar is verkozen tot de beste nieuwe attractie ter wereld en de Pulsar-televisiespot is de beste van Europa en haalt daarmee de top 3 van de wereld. De uitreiking vond plaats tijdens de International Association of Amusement Parks and Attractions (IAAPA)-beurs in Orlando (Florida). IAAPA is de grootste overkoepelende pretparkenorganisatie ter wereld en de Brass Ring Awards worden beschouwd als de Oscars voor pretparken.
Tijdens een rit van 70 seconden katapulteert Pulsar de bezoeker drie keer heen en weer aan een snelheid van 100 km/uur en vanuit een hoogte van 45 meter. De rit eindigt met een grote splash. De campagne voor de televisiespot bestond uit drie teaserfilmpjes waarin de drie verschillende aspecten van Pulsar (snelheid, vrije val en splash) aan bod kwamen. Deze drie teasers werden vervolgens gecombineerd tot een reclamespot.
Vorig jaar won Pulsar ook nog de Brass Ring Award for Best Concept of the World tijdens de IAAPA Attractions Expo 2015.
https://www.youtube.com/watch?v=-guPadbIG5c
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]