Puma en Hamlet opnieuw in de prijzen

Mooi nieuws voor Hamlet: het productiehuis viel tweemaal in de prijzen op de prestigieuze Shots EMEA Awards in Londen. De film ‘Fearless’ voor Puma behaalde zilver in de categorie Ad of the Year: Use of Music en brons in de categorie Casting.
Ondertussen viel Puma ‘Fearless’ ook in de prijzen in Frankrijk, waar de film goud behaalde in de catégorie Audiovisuel van de Grand Prix Statégies du Sport et de L’Esport 2023. Al bijna veertig jaar zijn de Grands Prix Stratégies de ontmoetingsplaats voor de hele sector in Frankrijk. Ze bekronen de beste Franse realisaties op alle gebieden van communicatie en marketing, van creatieve reclame tot klantenmarketing, design en luxeproducten.
‘Fearless’ is een samenwerking tussen Hamlet Parijs en Hamlet Brussel voor het Franse agency Le Fourmi, gemaakt door het Franse regisseursduo Julien & Quentin. Die laatste componeerde ook de muziek voor deze campagne. De film werd wel in ons land gedraaid.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]