Naar goede traditie stond het Q-Beach House weer een hele zomer lang op het strand van Oostende. Je kon er vanaf 27 juni (en nog tot en met 30 augustus) iedere dag terecht voor live Qmusic-uitzendingen, optredens en heerlijke cocktails. Om de komst van het Q-Beach House aan te kondigen en de interesse voor de live shows en events van de radiozender levendig te houden, creëerde De Vloer een originele reeks spotjes. Daarin krijgen we een blik op de avonturen van Russische matrozen in een spionageduikboot, die uiteindelijk de frequentie van het Q-Beach House ontdekken en er het beloofde land vinden.
https://vimeo.com/136699539
Credits (agency, production, client):
Client: Qmusic
Marcom: Katrien Kiekens, Koen Kreynen
Agency: De Vloer
Creatieve Directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Project Manager: Carole Michels
Productiehuis: Rococo
Director: Jan en Raf Roosens
Sound: Brandy Jingles
Photography: Evert Thiry
Retouche: the livingroom
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]