Naar goede traditie stond het Q-Beach House weer een hele zomer lang op het strand van Oostende. Je kon er vanaf 27 juni (en nog tot en met 30 augustus) iedere dag terecht voor live Qmusic-uitzendingen, optredens en heerlijke cocktails. Om de komst van het Q-Beach House aan te kondigen en de interesse voor de live shows en events van de radiozender levendig te houden, creëerde De Vloer een originele reeks spotjes. Daarin krijgen we een blik op de avonturen van Russische matrozen in een spionageduikboot, die uiteindelijk de frequentie van het Q-Beach House ontdekken en er het beloofde land vinden.
Credits (agency, production, client):
Client: Qmusic
Marcom: Katrien Kiekens, Koen Kreynen
Agency: De Vloer
Creatieve Directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Project Manager: Carole Michels
Productiehuis: Rococo
Director: Jan en Raf Roosens
Sound: Brandy Jingles
Photography: Evert Thiry
Retouche: the livingroom
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]