Naar goede traditie stond het Q-Beach House weer een hele zomer lang op het strand van Oostende. Je kon er vanaf 27 juni (en nog tot en met 30 augustus) iedere dag terecht voor live Qmusic-uitzendingen, optredens en heerlijke cocktails. Om de komst van het Q-Beach House aan te kondigen en de interesse voor de live shows en events van de radiozender levendig te houden, creëerde De Vloer een originele reeks spotjes. Daarin krijgen we een blik op de avonturen van Russische matrozen in een spionageduikboot, die uiteindelijk de frequentie van het Q-Beach House ontdekken en er het beloofde land vinden.
Credits (agency, production, client):
Client: Qmusic
Marcom: Katrien Kiekens, Koen Kreynen
Agency: De Vloer
Creatieve Directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Project Manager: Carole Michels
Productiehuis: Rococo
Director: Jan en Raf Roosens
Sound: Brandy Jingles
Photography: Evert Thiry
Retouche: the livingroom
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]