Qmusic is al jaar en dag 1 van Vlaanderens grootste radiozenders. Dat is onder meer te danken aan de sterke ochtendshow die Maarten en Dorothee elke dag opnieuw neerzetten. Om het effect van hun ochtendprogramma nog meer in de kijker te zetten, ontwikkelde DDB een meeslepende campagne die het gevoel van luisteren naar Q in beeld brengt. In de campagne zien we hoe Maarten & Dorothee een stevige dosis enthousiasme pompen in zowel alledaagse als minder alledaagse situaties. Doorheen de spot helpen ze op slinkse en op slimme wijze nietsvermoedende mensen doorheen hun dag. Waar je je ook bevindt, wat je ook aan het doen bent: luister naar Qmusic en je dag is goed.
De spot is te zien op alle DPG Media-zenders, hun online kanalen en in de cinéma. Kortom, heel Vlaanderen zit de komende weken ongetwijfeld met “Want jij geeft mij die high, adreeenaline.” in het hoofd. You’re welcome!
Credits
Client: Qmusic
Client contacts: Michael Dujardin, Athina Manirakiza
Agency: DDB Brussels
Creative Directors: Kwint De Meyer
Creatives: Jannis Min Jou, Thomas De Boeck
Account: Soraya Hellara, Anna Herbosch
Strategy: Margot Dedrijvere
Director: Wim Geudens
Production: MAKE
Producers: Audrey Dierckx - Elien De Brouwer - Polly Seynaeve
Regisseur: Wim Geudens
DOP: Stefan Van Diest
Post-production company: MAKE
Post-producer: Elien De Brouwer
Offline: Bram Dutry
Online: Nabil El Hajjouti
Grading: François Dubois
Sound: Brandy
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]
Head of Design bij Bridgeneers (min. 5 jaar ervaring)
Als Design & Branding Director sta je in voor de creatieve begeleiding van […]