Qualifio ontfermt zich over Swelly

OM-PSG - Le match des supporters (1)

Communication / News

QualifioAan de vooravond van het Europees kampioenschap voetbal en de Olympische Spelen in Rio heeft Swelly zich bij Qualifio aangesloten. De start-up is gespecialiseerd in de ontwikkeling van interactieve en sociale tools voor sport en entertainment, en voegt zich bij de teams van Qualifio in Louvain-la-Neuve. De Swelly-modules worden voortaan overal in Europa voorgesteld door de verschillende commerciële teams van Qualifio, en zullen stilaan worden geïntegreerd in het Qualifio-platform en worden beheerd door de Qualifio-manager.

Predictor-vote Qualifio

“De interactieve en sociale modules van Swelly zijn innoverend en uiterst efficiënt. Ze versterken het aanbod van Qualifio in die mate dat ze net als Qualifio worden gebruikt door de grote merken en grote media. Ze bezorgen Qualifio een comfortabele positie als platformleader in Europa gericht op een digitaal publiek,” aldus Olivier Simonis, managing director van Qualifio.

“Dankzij Qualifio zullen we onze oplossingen overal in Europa kunnen verkopen," vertelt Clément Moracin, medeoprichter van Swelly. "Dankzij hun technische knowhow en expertise zullen we onze oplossingen verder kunnen ontwikkelen en via het Qualifio-platform aan onze klanten kunnen aanbieden.” Swelly werd opgericht in 2015 en werkt met tal van klanten samen in heel Europa, zoals Eurosport, BNP Paribas, Skoda, Le Point, Netbet, Atresmedia enz.