Quatre Mains doet Bru heropleven

Bru mineraalwater is al decennia lang een bekende gast aan tafel... En toch, top of mind blijven in een oerwoud aan concurrentie is niet eenvoudig, ook niet voor Bru. Dit, in combinatie met een nogal inconsistente merkgeschiedenis, resulteerde in een merk dat rijp was voor een verfrissing en rebranding. Enter Quatre Mains.
Het Brusselse verpakkingsdesignbureau bleef trouw aan de vorm en belangrijkste troeven van Bru: het hert als mascotte, de oorsprong in de Belgische Ardennen, de elegante flessenvorm en de finesse van lichtbruisend mineraalwater.
Vooral het hert kreeg een prominentere aanwezigheid: er werd doelbewust afstand genomen van de vorige kop met gewei en gekozen voor een volledig hertenfiguur in zijn natuurlijke habitat, omgeven door de licht sprankelde bubbeltjes van Bru. Het gebruik van zilveren accenten in het landschap en de rotsachtige ondergrond draagt op zijn beurt toe tot een verfijnd ontwerp.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]