Bru mineraalwater is al decennia lang een bekende gast aan tafel... En toch, top of mind blijven in een oerwoud aan concurrentie is niet eenvoudig, ook niet voor Bru. Dit, in combinatie met een nogal inconsistente merkgeschiedenis, resulteerde in een merk dat rijp was voor een verfrissing en rebranding. Enter Quatre Mains.
Het Brusselse verpakkingsdesignbureau bleef trouw aan de vorm en belangrijkste troeven van Bru: het hert als mascotte, de oorsprong in de Belgische Ardennen, de elegante flessenvorm en de finesse van lichtbruisend mineraalwater.
Vooral het hert kreeg een prominentere aanwezigheid: er werd doelbewust afstand genomen van de vorige kop met gewei en gekozen voor een volledig hertenfiguur in zijn natuurlijke habitat, omgeven door de licht sprankelde bubbeltjes van Bru. Het gebruik van zilveren accenten in het landschap en de rotsachtige ondergrond draagt op zijn beurt toe tot een verfijnd ontwerp.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]