Julie Van den Kerchove en haar blog Julie’s Lifestyle is reeds een aantal jaren toonaangevend in de wereld van keto, rauwe en veganistische dieetvoeding. Julie staat bekend om haar succesvolle receptenboeken, workshops en eigen producten onder het merk All Good. Dit bijzonder voedzame assortiment van granola, crackers, cheesecake en andere producten was een pionier en hielp mee om de keto-trend in België op de kaart te zetten. Vandaag hadden de verpakkingen een upgrade nodig om het merk verder te laten groeien.
Toen All Good de kans zag om meer impact te maken op de retailmarkt, werd aan Quatre Mains gevraagd om een gedurfde overgang te creëren voor de verpakking en het merk. Weg van de handgemaakte benadering naar meer impactvol, professioneel en herkenbaar. Gezien de inherente kracht van de All Good-branding en meer specifiek hun sterke A-symbool, werd besloten om het de held van elke verpakking te maken.
“Deze gedurfde keuze gesterkt door zijn positieve glimlach werd een echte blikvanger. Ziet het er goed uit, en smaakt het goed, dan is het All Good!”
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]