Voor de verpakking van zijn kaaskoekjes klopte Roka aan bij Quatre Mains. De geschiedenis van Roka’s kaaskoekjes gaat terug naar het jaar 1946. Toen banketbakker Roodenrijs in zijn winkeltje in het plaatsje Delft voor de eerste keer zijn klanten liet proeven van de heerlijke en delicate smaak van zijn bladerdeegkoekjes. Een Nederlands icoon was geboren. De koekjes met meer dan 30% oude Goudse kaas waren een hit op het aperitiefbuffet. Vandaag is dit koekjesmerk aan een echte heropleving bezig, waardoor de verpakking niet kon achterblijven.
Roka’s kaaskoekjes vinden hun oorsprong dus in het Nederlandse stadje Delft. Een stad die niet alleen beroemd is voor zijn flinterdunne kaaskoekjes, maar ook voor zijn iconisch aardewerk in de typische handgeschilderde blauwe stijl.
Voor Quatre Mains was het blauwe Delftse tegelwerk dan ook de inspiratiebron voor deze exclusieve verpakking voor de luchthavenwinkels. Trots op zijn oorsprong en rijk aan erfgoed wil deze verpakking de consument overtuigen om een authentiek stukje Holland mee naar huis te nemen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]