Quatre Mains kleurt de eerlijke chocolade van Unitopia

Toen de Belgische chocolatier Caluwé Artisan op zoek was naar een partner om de branding en packaging van zijn nieuwe pralines in de markt te zetten, kwam het al snel bij Quatre Mains uit. Als (h)eerlijke chocolatier staan ze in voor het produceren van chocolade op een ethische manier voor mens en natuur. Quatre Mains werd gevraagd om een branding voor het nieuwe merk Unitopia te ontwikkelen die een perfecte weerspiegeling van passie voor chocolade en respect voor de planeet moet weergeven.
Het designbureau bracht de wereld van Unitopia tot leven. Een creatieve invulling van een ideale wereld waarin chocolade centraal staat en respect voor de natuur hoog in het vaandel gedragen wordt. Het resultaat werd een levendige branding en verpakking die gemaakt is van gerecycleerd karton en 100% plastic-vrij is. Een positieve boodschap met (h)eerlijke pralines!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]