Toen de Belgische chocolatier Caluwé Artisan op zoek was naar een partner om de branding en packaging van zijn nieuwe pralines in de markt te zetten, kwam het al snel bij Quatre Mains uit. Als (h)eerlijke chocolatier staan ze in voor het produceren van chocolade op een ethische manier voor mens en natuur. Quatre Mains werd gevraagd om een branding voor het nieuwe merk Unitopia te ontwikkelen die een perfecte weerspiegeling van passie voor chocolade en respect voor de planeet moet weergeven.
Het designbureau bracht de wereld van Unitopia tot leven. Een creatieve invulling van een ideale wereld waarin chocolade centraal staat en respect voor de natuur hoog in het vaandel gedragen wordt. Het resultaat werd een levendige branding en verpakking die gemaakt is van gerecycleerd karton en 100% plastic-vrij is. Een positieve boodschap met (h)eerlijke pralines!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]