Quatre Mains leert kinderen smaken te ontdekken

Zoals veel ouders zullen vertellen, kan het een hele uitdaging zijn om hun kleine dierbaren nieuwe smaken en texturen te laten ervaren. Hoe eerder je begint, hoe beter, maar het delicate smaakpallet van een kind kan gevoelig zijn voor smaaksensaties en ouders worden vaak ontmoedigd om hun kind te helpen iets nieuws te proberen.
Producent van babyvoeding Sienna & Friends begreep dit dilemma uit eerste hand en droomde er van om een merk- en productfamilie op de markt te brengen die ouders in staat stelt om hun kleine fijnproevers bij hun prille maaltijdervaring een avontuurlijk smaakpallet aan te bieden. Van avontuurlijke kruidenmixen tot smakelijke sauzen, van verrassende jam tot voedzame soepjes. Dit aangevuld met feel-good snacks, olijfolie en leuke pasta’s.
Verpakkingsspecialist Quatre Mains gaf ieder product een speelse vriend. Zo creëren de vriendjes van Sienna, – Chica, Tomatina, Canella, Herbie en de kleine Coco – een speelse gemeenschap van personages om de harten van ouders en kinderen te charmeren. Ter ondersteuning van de branding heeft de verpakkingsspecialist elk ontwerp opgevat als een reiskaart, geïllustreerd met karakters die de consumenten uitnodigen om rond te reizen in de verpakking.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]