Quatre Mains Packaging Design bakt Biskids om mee te spelen

Met meer dan 30 jaar ervaring is de missie van Belkorn Biskids om op een verantwoorde manier het beste uit de natuur te halen om eerlijke, gezonde en lekkere biologische koekjes te bakken voor peuters en baby's. Met alleen EU-gecertificeerde biologische ingrediënten, geen palmolie of kunstmatige toevoegingen waren deze koekjes, die rijk zijn aan vezels en voedingsvoordelen, rijp voor een verfrissende make-over. Vanwege een gedateerde look & feel en een vernieuwde zakelijke doelstelling om het merk verder te laten groeien, was de tijd rijp om Biskids nieuw leven in te blazen.
Quatre Mains creëerde een compleet nieuw design om de positiviteit en natuurlijke vitaliteit van het merk beter over te brengen. Het bureau besloot om de weg naar de harten van moeders en het geluk van hun kinderen te activeren, door het creëren van een speelse reeks schattige kleine Biskids-dieren, elk geïntegreerd in het koekjesverhaal om een glimlach op de kleine gezichtjes toveren. Naast deze verzameling schattige karakters zorgde Quatre Mains ervoor dat de communicatie over de voordelen van het product jonge moeders het juiste product voor hun (b)engeltjes doet kiezen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]