Gelegen in het hart van het Belgische Heuvelland, tussen de Zwarteberg en de Rodeberg' oogst wijnmaker Martin Bacquaert zijn druiven en mengt hij zijn unieke creaties. Om de Entre-Deux-Monts-wijnen de status te geven die het verdient en om de kwaliteitsperceptie van de consument te verbeteren, klopte Martin Bacquaert bij Quatre Mains aan om zijn branding en verpakking nieuw leven in te blazen. "We brachten de iconische locatie van Entre deux Monts tot leven door de Zwarteberg en Rodeberg in de branding op te nemen en de dualiteit van passie & vakmanschap en nederigheid & kwaliteit in de kern van zijn merk en zijn bedrijf te benadrukken," zegt Patrick De Grande van Quatre Mains. "In het hart van deze twee heuvels ligt het goud, de wijn die is afgeleid en gecultiveerd uit deze unieke terroir." Of: hoe gedurfde schoonheid verfijnde kwaliteit ontmoet.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]