Gelegen in het hart van het Belgische Heuvelland, tussen de Zwarteberg en de Rodeberg' oogst wijnmaker Martin Bacquaert zijn druiven en mengt hij zijn unieke creaties. Om de Entre-Deux-Monts-wijnen de status te geven die het verdient en om de kwaliteitsperceptie van de consument te verbeteren, klopte Martin Bacquaert bij Quatre Mains aan om zijn branding en verpakking nieuw leven in te blazen. "We brachten de iconische locatie van Entre deux Monts tot leven door de Zwarteberg en Rodeberg in de branding op te nemen en de dualiteit van passie & vakmanschap en nederigheid & kwaliteit in de kern van zijn merk en zijn bedrijf te benadrukken," zegt Patrick De Grande van Quatre Mains. "In het hart van deze twee heuvels ligt het goud, de wijn die is afgeleid en gecultiveerd uit deze unieke terroir." Of: hoe gedurfde schoonheid verfijnde kwaliteit ontmoet.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]