Queen Charlotte kleurt Koninginnegalerij in Brussel

De Koninginnegalerij in Brussel ziet er dezer dagen weer wat kleurrijker uit. Dat heeft het te danken aan een reeks OOH-visuels rond de Netflix-serie Queen Charlotte. Netflix maakte voor deze campagne gebruik van de nieuwste technologie in OOH: LED-integratie, waardoor de kroon letterlijk oplicht. Deze campagne kwam tot stand via een samenwerking tussen Netflix, Wavemaker, Kinetic, Whale, The Circus en Pop Media. De OOH-installatie blijft nog tot eind deze maand hangen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]