De Koninginnegalerij in Brussel ziet er dezer dagen weer wat kleurrijker uit. Dat heeft het te danken aan een reeks OOH-visuels rond de Netflix-serie Queen Charlotte. Netflix maakte voor deze campagne gebruik van de nieuwste technologie in OOH: LED-integratie, waardoor de kroon letterlijk oplicht. Deze campagne kwam tot stand via een samenwerking tussen Netflix, Wavemaker, Kinetic, Whale, The Circus en Pop Media. De OOH-installatie blijft nog tot eind deze maand hangen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]