Om bedrijven te helpen om in 2016 een heel jaar lang effectieve e-mailmarketing te voeren, brengt RAAK een volledig vernieuwde versie van zijn content planner uit. Hiermee speelt het e-mailmarketinbureau in op twee permanente uitdagingen voor marketeers: inspiratie vinden voor thematische content en het structureel plannen van relevante campagnes.
De Belgische Content Planner verscheen voor het eerst in 2013. Hij maakt het voor bedrijven die aan e-mailmarketing doen makkelijker om relevant te communiceren met hun doelpubliek. Deze tool — beschikbaar in gedrukte en online versie — biedt e-mailmarketeers in één oogopslag een overzicht van interessante feestdagen, relevante culturele of sportgebeurtenissen en andere topicals, die ze kunnen opnemen in hun content plan voor 2016. “Omdat de tool een visueel overzicht geeft van de interessantste data en evenementen, van 2016, wordt het makkelijker om ze op te nemen in een jaaroverspannend contentplan. Daardoor kregen we de voorbije jaren al de zegen van heel wat e-marketeers,” aldus Tim Karpisek, business development manager bij RAAK.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]