Vanaf maandag 13 mei rolt de gloednieuwe campagne van Radio Contact uit over Franstalig België. Maria del Rio, Olivier, Gary en Valentino zijn te zien in een spot met een futuristisch tintje.
"In navolging van de modernisering van het merk Radio Contact afgelopen februari met de creatie van een nieuw logo en de lancering van een imagocampagne, is ons doel vandaag om het leiderschap en de 'Feel Good' positionering van het merk Dolfijn te herbevestigen door middel van haar 'content' merken. Natuurlijk zal 'Good Morning', het vlaggenschipprogramma van het radiostation, deze nieuwe fase inluiden met een campagne gericht op de 'Feel Good'-gedachte van het kwartet, dat luisteraars in staat stelt de dag in een goed humeur te beginnen," zegt Philippe Jaumain, marketing & communications director.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]