In Antwerpen werd op donderdagavond 2 juli voor de tweede keer op rij de Radio Forever Award uitgereikt aan het bureau dat zich het voorbije jaar het meest onderscheidde met creatieve radioreclame. Deze prijs is een initiatief van de vier grootste radioregies van het land (IP, Medialaan Radio Advertising, RMB en VAR), samen verenigd in The Radio Group. Vorig jaar ging Famous als allereerste met de Radio Forever Award aan de haal en dit jaar mag BBDO de hashtag #bbdoproud bovenhalen en de fakkel overnemen. Zij wonnen met een inspirerende radiocampagne voor Vier immers al een begeerde zilveren leeuw in Cannes. Verdienstelijke runners up voor de trofee waren Duval Guillaume (bronzen leeuw in Cannes) en Mortierbrigade (gouden en bronzen hoedje op de CCB Awards). De prijs werd op het event ST-Canneke (ACC) overhandigd door Peter Baert (Raygun), die België dit jaar vertegenwoordigde in de Cannes Lions radiojury. The Radio Group zorgt er niet alleen voor dat BBDO een prachtig beeldje in de vitrinekast kan zetten, maar volgend jaar ook met tien personen in een villa in Cannes - tijdens het reclamefestival – mag logeren, vluchten inbegrepen. Een meer dan verdiende beloning voor een jaar vol sterke radioreclame.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]