Om de online verkoop van retailers te boosten, slaan nationale radioregies opnieuw de handen in elkaar. DPG Media, Var, IP Belgium en RMB willen handelaars helpen om online verkoop extra te promoten op radio, zodat consumenten alsnog de weg naar de winkel vinden, zij het online of voor afhaling. De regies bieden gratis 5 seconden extra ruimte aan bij een radiospot zolang de huidige lockdown duurt (onder voorwaarden). In deze tag-on is er plaats voor een boodschap die de mogelijkheden van online kopen onder de aandacht van de luisteraars brengt. Elke retailer kan makkelijk gebruik maken van de tag-on die door de verzamelde radioregies beschikbaar wordt gesteld.
De aangeboden tag-on is een eengemaakte boodschap die consumenten aanzet tot online winkelen in de webshop. Hij bestaat in verschillende versies, die afwisselend ingezet kunnen worden. Voorbeelden kunnen op de website van VIA beluisterd worden. De retailer kan ook invulling geven aan deze extra ruimte door zelf een tag-on te produceren bij zijn spot. VIA - voluit de Association of AV Media - hoopt bij deze de retailers te ondersteunen die door de lockdown genoodzaakt worden hun deuren te sluiten of die hun verkoopmogelijkheden tot afhaling beperkt zien.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]