Radiozender NRJ krijgt plaats op Auvio

NRJ is vanaf dit najaar ook te beluisteren via Auvio, het digitale platform van de RTBF. Auvio werd opgericht in 2016 door de RTBF om in eerste instantie eigen RTBF-content toegankelijker te maken. Geleidelijk aan breidde het digitale platform zijn aanbod uit, nu dus ook met programma’s gemaakt door NRJ, een radiozender van NGroup.
Kim Beyns, CEO van NGroup, is meer dan tevreden met deze evolutie: “Er wordt nog steeds voornamelijk live naar radio geluisterd, maar we kunnen er niet omheen dat de on-demand consumptie van onze content jaar na jaar toeneemt. Ik ben dan ook verheugd dat onze NRJ-programma’s nu ook toegankelijk zijn voor alle Auvio-gebruikers. Dit speelt naadloos in op onze wens om aanwezig te zijn op betrouwbare platforms van derden. Ik wil de RTBF dan ook bedanken voor de openheid die het toont door ons te verwelkomen in haar digitale universum.”

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






