NRJ is vanaf dit najaar ook te beluisteren via Auvio, het digitale platform van de RTBF. Auvio werd opgericht in 2016 door de RTBF om in eerste instantie eigen RTBF-content toegankelijker te maken. Geleidelijk aan breidde het digitale platform zijn aanbod uit, nu dus ook met programma’s gemaakt door NRJ, een radiozender van NGroup.
Kim Beyns, CEO van NGroup, is meer dan tevreden met deze evolutie: “Er wordt nog steeds voornamelijk live naar radio geluisterd, maar we kunnen er niet omheen dat de on-demand consumptie van onze content jaar na jaar toeneemt. Ik ben dan ook verheugd dat onze NRJ-programma’s nu ook toegankelijk zijn voor alle Auvio-gebruikers. Dit speelt naadloos in op onze wens om aanwezig te zijn op betrouwbare platforms van derden. Ik wil de RTBF dan ook bedanken voor de openheid die het toont door ons te verwelkomen in haar digitale universum.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]