Radja Nainggolan overschrijdt grenzen met Orange

Samen met Orange doet Radja Nainggolan zijn best om de Rode Duivels te steunen in Rusland. De telecomoperator lanceerde begin deze week een social campagne om het Orange Unlimited-abonnement aan te prijzen. Met Orange Unlimited, ook gekend als het Arend-abonnement, krijgen gebruikers toegang tot ongelimiteerde mobile data, belminuten en gratis smsjes, ook in het buitenland. Op deze manier genieten Belgische voetbalfans eender waar en wanneer van alles dat het WK te bieden heeft.
Om de campagne kracht bij te zetten, ging Orange in zee met Radja Nainggolan, de topvoetballer en Belgische cultheld die vanwege tactische redenen op zoek moest naar andere manieren om zijn ploegmaats bij de nationale ploeg te helpen. Het resultaat is een reeks ludieke filmpjes waarvan het eerste en tweede deel reeds online te bekijken zijn. Hierin zien we hoe Radja zich voorbereidt met zijn eigen versie van de Brabançonne en hoe hij supporters optrommelt om de Panamezen voor de wedstrijd te verzwakken. Ook voor de wedstrijden tegen Tunesië op zaterdag en Engeland op woensdag zullen Radja en Orange manieren zoeken om het de Duivels makkelijk te maken en de tegenstander moeilijk.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


