Om uitzendkrachten te ondersteunen in hun persoonlijke groei, breidt Randstad zijn bestaande opleidingsaanbod uit met meer dan 80 nieuwe online trainingen. Zo wil het HR-bedrijf zorgen voor de meest gemotiveerde werknemers die méér kunnen dan alleen hun jobtitel. Wunderman Thompson Antwerpen creëerde daarom een campagne die mensen doet stilstaan bij hun eigen kunnen. In een sociaal experiment dat op YouTube en sociale netwerken verspreid wordt, werden verschillende mensen geconfronteerd met wat ze zelf denken dat ze kunnen, en wat anderen uit hun omgeving daarover zeggen. Het resultaat is een film waarin velen zich zullen herkennen.
De campagne omvat daarnaast ook radiospots en een B2B-luik in print en digital. Bovendien werd het sociaal experiment ook intern bij Randstad uitgevoerd om medewerkers warm te maken voor het nieuwe platform.
Credits
-
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
-
Client: Randstad Belgium
-
Client contact: Katrien de Kinderen, Philippe Stulens
-
Creative Director: Merel Van den Broeck
-
Creative team: Kate Bellefroid, Jolien Tuyteleers
-
Account team: Davy Baccarne, Mart Beerten, Mieke Moortgat, Valentine Reuse
-
Strategy: Evert Van den Broeck, Jan Bouts, Laura Bekaert, Djuna Deleyn
-
Copywriters: Joeri Quinet, Tine Sinnaeve, Tine Bongaerts, Tom de Block, Yves Donceel
-
Social media: Dieneke Van Gerrewey, Olivier Verhellen
-
Design Director: Matthias Berghmans
-
(Motion) design: Bert Beckers, Ynje Degraeve, Andreas De Ridder, Jorg Meyer
-
DTP: Bernard Durant, Anja Van den Broeck
-
Development: Sven Lemmens, Laurens Van Lieshout
-
Agency producer: Ingeborg Van Hoof, Amélie Van Campen
-
Sound design: Menno Van Riet
-
Production house: BOZON
-
Producers: Laurent Dillen, Ben Wevers, Anna Praet
-
Director: Jan Boon
-
DOP: Thomas Buelens
-
Photography: Pieter Neirynck
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]