RCA heeft na een pitch het marketingbudget van Domo in de wacht gesleept. Domo is het grootste Belgische merk op vlak van huishoudtoestellen. En die huishoudtoestellen maken je leven makkelijker, hoe moeilijk jij het je soms zelf maakt. Dat is tevens de insteek van een grappige eindejaarscampagne, die ondersteund wordt met radiospots en een smakelijk, stevig online activatieplan.
https://vimeo.com/244607845
https://vimeo.com/244607842
https://vimeo.com/244607837
Credits
Klant: Domo Elektro
Contact: Ann Van Hulle
Agency: RCA
Account team: Micha Appermans / Ria Indeherberg
Digital strategy: Jurgen Vandevelde
Creatief directeur: Bart Klerckx
Creatie: Bruno Hansen, Jurgen Verbiest
Motion design: Gerrit van Goethem
Online: Igor Foerier
Radio: Soundwizard
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]