Het Autosalon blijft de hoogmis van de Belgische automobielsector, dat bleek dit jaar nog maar eens. Om het racing-DNA van Audi extra te benadrukken konden bezoekers op de Audi-stand de Audi Sport Fastlane vinden, een strook die enkele van de meest sportieve Audi modellen als de R8 Spyder en RS 6 Avant Performance tentoonstelde.
Om de Fastlane en Audi Sport ook digitaal te activeren kozen Audi Import en RCA voor een Facebook Live waarin toppiloten Dries Vanthoor en Frédéric Vervisch voor de camera kropen. Zij vertelden live vanop het Autosalon over hun ervaringen als piloot, favoriete wagens en gingen in op vragen van fans waaronder “is het een voordeel voor je liefdesleven als je piloot bent”. Via stories en social media-advertenties werd de actie aangekondigd terwijl een after movie zorgde voor de perfecte afsluiter.
Credits
Client: Audi Import
Client Team: Guy Van Mol – Sofie Luyckx – Frédéric Hurchon
Creative Director: Bart Klerckx
Strategy & Account: Aurore Sabbe – Jente Joris
Special thanks to the Belgian Audi Club and Charles-Henri Bonnet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]