Studeren en snacken, dat gaat vaak samen. Cursus in de ene hand, hapje in de andere. Helaas gaat het vaak om ongezonde snacks. Daarom lanceerde RCA voor BelOrta de Brainboosters: gezonde tussendoortjes die je innerlijke Einstein versterken.
RCA wil met de Brainboosters jongeren aanmoedigen om te kiezen voor een gezonde vervanger van snoep en andere minder gezonde tussendoortjes. De naam Brainboosters maakt het meteen duidelijk: een dosis vitamines is goed voor je geheugen en concentratie, in tegenstelling tot de suiker- en zoutrijke alternatieven. Het aantrekkelijke jasje dat de shakerverpakking kreeg onderstreept die boodschap. RCA tekende voor het productconcept, de naming, de illustraties en het packaging design.
In juni verschenen de Brainboosters voor het eerst in de winkelrekken, mooi op tijd om studenten door de examenperiode te helpen. Na de succesvolle lancering werd het aanbod Brainboosters onlangs uitgebreid met snackpaprika's en blauwe bessen.
Slimmer worden en gezond snacken, Einstein zou er trots op zijn.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]