RCA en BelOrta versterken je innerlijke Einstein

Studeren en snacken, dat gaat vaak samen. Cursus in de ene hand, hapje in de andere. Helaas gaat het vaak om ongezonde snacks. Daarom lanceerde RCA voor BelOrta de Brainboosters: gezonde tussendoortjes die je innerlijke Einstein versterken.
RCA wil met de Brainboosters jongeren aanmoedigen om te kiezen voor een gezonde vervanger van snoep en andere minder gezonde tussendoortjes. De naam Brainboosters maakt het meteen duidelijk: een dosis vitamines is goed voor je geheugen en concentratie, in tegenstelling tot de suiker- en zoutrijke alternatieven. Het aantrekkelijke jasje dat de shakerverpakking kreeg onderstreept die boodschap. RCA tekende voor het productconcept, de naming, de illustraties en het packaging design.
In juni verschenen de Brainboosters voor het eerst in de winkelrekken, mooi op tijd om studenten door de examenperiode te helpen. Na de succesvolle lancering werd het aanbod Brainboosters onlangs uitgebreid met snackpaprika's en blauwe bessen.
Slimmer worden en gezond snacken, Einstein zou er trots op zijn.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]