RCA en Marlux vinden De Mooiste Tuin van Vlaanderen

Als fabrikant van terrastegels, klinkers en tuinafwerking werkt Marlux rechtstreeks met haar afnemers: verdelers en plaatsers. Sterke B2B-relaties zijn dus essentieel, maar tegelijk wil het merk eindconsumenten inspireren om werk te maken van een mooie tuin. Want Marlux’ motto is en blijft 'your home outside'. En je thuis voelen op een grasmat die eruit ziet zoals de Pukkelpopweide na vier festivaldagen, dat is moeilijk.
Dus bedacht RCA een inspiratiecampagne met een wedstrijd waar ze De Mooiste Tuin van Vlaanderen zochten. Te winnen: een gepersonaliseerd tuinplan ter waarde van € 2.000 én Marluxproducten ter waarde van € 7.000. Da's een mooi budget om van die verwaarloosde tuin een droomplek te maken, klinkt het. Campagnebeelden van droomtuinen waren er in overvloed, maar hoe de nachtmerrietuin eruit kon zien: daarvoor schakelde het bureau AI in.
Met meer dan 1300 inzendingen was de campagne volgens RCA zelf een onverhoopt succes. Naast een jurywinnaar was er ook een publiekswinnaar: in Kalken en Dilsen-Stokkem vind je binnenkort - met de hulp van Marlux - de mooiste tuin van Vlaanderen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





