RCA Group geeft Tienen een tien

'De Tien, graag meer Tienen', dat is de boodschap waarmee stad Tienen haar burgers oproept om samen te bouwen aan een warme, uitnodigende en leefbare stad. Een partnership van het participatiebureau Levuur, het communicatiebureau RCA Group begeleidde dit traject.
Een 100-tal Tienenaars uit alle lagen van de bevolking staken de koppen samen en formuleerden 'Tien Werken voor meer Tienen'. Deze tien actiepunten worden de volgende jaren in het beleidsplan van de Stad Tienen verweven én vormen de basis waarrond de Tienenaars ook zelf de handen uit de mouwen zullen steken. 10-jarige Tienenaars zijn het uithangbord voor de toekomst en dromen voor de stad. RCA Group stond in voor de strategische begeleiding en vormgeving van deze campagne, die onlangs ook de Kortom-prijs voor meest voorbeeldige overheidscommunicatie heeft gewonnen. Tien op tien dus.
Credits:
Klant: Stad Tienen
Communicatieadviseur: Wenche Janssens
Creatieve directie: Tom Van den Bergh / Bart Klerckx
Creatie: Karolien Schroeyen / Joris Bochman / Inne Quetin / Marleen Vanloffeld / Mario Moris / Christel Vaes
Sociale media: Ben Roggen
Fotografie: Steven Massart
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]