RCA Group heeft een activerende campagne gelanceerd, die starters moet overtuigen om in Limburg hun (start-up)plannen te realiseren. De provincie - altijd al een voortrekker op vlak van innovatie en durf - wil zichzelf op de kaart zetten als dé startersregio onder het motto “Starten doe je niet alleen”.
De focus ligt op de unieke begeleiding op maat via coaching en de sectorspecifieke incubatoren. Het startersplatform LSU – LimburgStartUp en het provinciebestuur van Limburg hebben samen met RCA Group hiervoor de handen in elkaar geslagen. Resultaat: een uitgebreide en verrassende activeringscampagne met print, online (www.limburghiergroeienideeen.be) en radio. De campagne is gestart op 17 oktober en loopt tot midden december.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]