RCA Group heeft een activerende campagne gelanceerd, die starters moet overtuigen om in Limburg hun (start-up)plannen te realiseren. De provincie - altijd al een voortrekker op vlak van innovatie en durf - wil zichzelf op de kaart zetten als dé startersregio onder het motto “Starten doe je niet alleen”.
De focus ligt op de unieke begeleiding op maat via coaching en de sectorspecifieke incubatoren. Het startersplatform LSU – LimburgStartUp en het provinciebestuur van Limburg hebben samen met RCA Group hiervoor de handen in elkaar geslagen. Resultaat: een uitgebreide en verrassende activeringscampagne met print, online (www.limburghiergroeienideeen.be) en radio. De campagne is gestart op 17 oktober en loopt tot midden december.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]