RCA Group laat zich kleden door Kiabi

Na een pitch ging de Franse kledingketen Kiabi in zee met RCA Group om de opening van zijn allereerste verkooppunt in België te promoten. Deze eerste winkel met ‘La mode à petits prix’ is gelegen in het splinternieuwe shoppingcenter Docks Bruxsel langs het kanaal in Brussel. De grote opening was voorzien in oktober 2016 en RCA Group stond in voor de volledige promocampagne: van persberichten, pr-activatie, billboards, reclame op bushokjes, lijnbussen, trams en metro tot advertenties, flyers en street tags. Om de aandacht van het grote publiek te trekken, was er heel wat te beleven op strategisch gekozen plekken in de Brusselse binnenstad. Interactieve street marketing (grijpmachine, ballonnen, gaming truck, virtueel reuzenrad, T-shirtkanon, enz.) zorgde er op een ludieke manier voor dat niemand naast de Kiabi opening kon kijken. Op 4 dagen tijd kreeg de nieuwe winkel maar liefst 25.000 bezoekers over de vloer. Deze stormloop was meteen goed voor 2,5 keer de omzet die vooraf gebudgetteerd werd.
Klant: Kiabi
Communicatieadviseurs: Frédéric Pellissier, Inge Hermans, Tom De Maeyer, Maxime Prus
Creatieve directie: Karen Sleurs, Bart Klerckx
Creatie: Kris Piccard
Sociale media: Jente Joris
Fotografie: Tiny Bogaerts
Videoproductie: Janice Lievens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]