Met enkele grote pitchwinsten was versterking bij RCA een must. Daarom haalde het bureau onder meer Toon Conard (ex-AdSomeNoise en ex-Bridgeneers) in huis als nieuwe creative digital.
Jalina Vervoort en Yenthe Decoster komen dan weer allebei vers van de schoolbanken. Veroort focust zich op de goede flow van de digitale projecten als junior consultant digital, terwijl Decoster haar carrière bij RCA start als junior consultant strategy.
Piet Verbanck (ex-Happiness) maakt een comeback bij RCA: na een stage in 2018 versterkt hij nu het team als accountmanager.
En ten slotte sluit Karel Byloos de rij van nieuwkomers af. Met 20 jaar ervaring aan adverteerderskant op de teller bij o.a. Goudengids.be, Postbuzz en Mobly gidste hij ook Corona Direct als cmo door de Covid-pandemie (met een zilveren Effie, een gouden en zilveren IAB Mix Award én 2 zilveren BOA’s als resultaat). Nu zet hij zijn strategisch denken in als senior consultant strategy bij RCA. Daarnaast heeft hij heel wat expertise op het vlak van web 3 en werkte hij o.a. samen met Buscemi.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]