RCA bedacht een nieuwe landelijke campagne voor accountancy- en advieskantoor SBB, met als doel de clichés rond boekhouders te doorprikken en de verschillen tussen een ‘doorsnee’ bureau en SBB te belichten.
Het kernconcept draait om de tegenstelling tussen "typisch" en "typisch SBB", waarbij de unieke en onderscheidende aanpak van SBB-accountants en adviseurs wordt benadrukt. Korte video’s, copywriting en radio vormen de spil van de campagne. Met een eigenwijze visuele stijl krijgt de campagne een frisse uitstraling die opvalt in de wereld van accountancy.
Credits:
Agency: RCA
Client: SBB
Creative Director: Bart Klerckx
Strategic Director: Karel Byloos
Art Direction: Karolien Schroeyen
Copy Writer: Ken Houben
Motion Designer: Kim Vanbeckevoort
Managing Director: Micha Appermans
Senior Account Manager: Maarten Moons, Caroline Leën
Account Executive: Lyncia Froidemont
Creative Operations Manager: Veerle Guiljam
Director: Ralf Demesmaeker
DOP: Pieter Vanbrabant
Casting director: Sien Josephine
Editor: Frederik Vandewalle
Production: Red Dust
Executive Producer: Sander Claessens
Post producer: Wilson Verstreken
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]