RCA sterk voor een digitale overheid

Na een pitch koos het DG Digital Transformation, de overheidsdienst die instaat voor de digitale transformatie van de overheid, om met RCA in zee te gaan.
In de loop van 2018 en 2019 worden verscheidene nieuwe digitale tools gelanceerd om de digitale kloof tussen overheid en burger te verkleinen. Zo verhoogt de overheid het gebruiksgemak en verbetert ze het contact tussen burgers, overheden en bedrijven. RCA bedacht een koepelconcept om alle initiatieven te bundelen, onder de naam Doe maar digitaal. De eerste campagne omtrent mobiele identificatie is reeds een feit. Via de app itsme kan je met je smartphone inloggen op diverse overheidsdiensten als MyPension en Tax-on-Web. Een vernieuwd gebruiksgemak waarbij je je zorgeloos, veilig, mobiel én zonder kaartlezer kan identificeren. Met succes, want na amper 1 maand kende itsme 100.000 unieke connecties en meer dan 40.000 nieuwe gebruikers.
RCA koos voor een straightforward aanpak. Een zeer heldere campagne die je kon terugvinden op social media en in dagbladen, via programmatic advertising en een overzichtelijke campagnewebsite (doemaardigitaal.be).
https://vimeo.com/257448996
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]