Dertig jaar na zijn lancering is de New Balance 574-sneaker niet meer uit het straatbeeld weg te denken. Om die verjaardag te vieren, brengt het Amerikaanse merk de iconische schoen opnieuw uit, in het grijs. Tegelijk roepen New Balance en ambassadeur Ish Aït Hamou donderdag 15 maart uit tot ‘Own Grey Day’ – een dag dat je je grijze outfit via sociale media kan delen.
Dat de New Balance ICONIC 574 nu wordt uitgebracht in het grijs, is geen toeval. De kleur symboliseert het tijdloze en klassieke ontwerp, zonder aan stijl te moeten inleveren. Net als het onafhankelijke karakter van de sneaker conformeert de kleur grijs zich niet aan zwart-wit hokjes. En dat mag gepast gevierd worden. Fans worden gevraagd om zich die dag in het grijs te kleden en hun outfit te delen via sociale media. RCA verzorgde de gehele pr- en socialmediacampagne met een pakkende film als sterke eyecatcher. De volledige beeldproductie werd in huis geproducet en uitgevoerd. Raygun zorgde voor een sterke sound.
https://vimeo.com/260558993
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]