RCA straalt voor Het Poetsbureau

Crea / News

poetsbureau rca

Bijna 1 op de 5 gezinnen maakt vandaag gebruik van dienstencheques en de vraag blijft stijgen. Om voldoende huishoudhulpen – een knelpuntberoep in Vlaanderen – te vinden én te houden, reikt Het Poetsbureau zijn medewerkers een elektrische fiets of bedrijfswagen aan. “Een primeur in de sector,” vertelt CEO Jo Mellemans. “Zo proberen we het mobiliteitsprobleem bij huishoudhulpen op te lossen, de wachttijden voor klanten te halveren én tegelijk ons groeiverhaal verder te zetten.”

En dat groeiverhaal is creatief en strategisch mee in de verf gezet door RCA. Op 29 september vierde Het Poetsbureau haar 10de verjaardag, samen met meer dan 5.200 medewerkers in de Ethias Arena. Het perfecte moment om het sterke merk op te blinken en een stevige communicatie- en PR-campagne te lanceren. RCA stond in voor de above-campagne met radiospots, bannering en een tv-spot, verzorgde de gehele PR en begeleidde Het Poetsbureau naar een officieel wereldrecord handdoekplooien...

https://vimeo.com/238607560

Credits

Klant: Het Poetsbureau

Contact: Elly Huysmans

Agency: RCA

Account director: Sandra Vandoren

Strategisch directeur: Tom Van den Bergh

Creatief directeur: Bart Klerckx

Creatie: Bart Klerckx, Karolien Schroeyen, Jurgen Verbiest

Design: Karolien Schroeyen, Natalie Vanheers, Lien Guldolf

Studio: Leen Penxten, Kris Piccard, Davine Motmans, Mario Morris, Gerrit van Goethem

PR: Sigrid Vanspauwen, Tom De Maeyer

Online: Wouter Buntinx, Jurgen Vandevelde, Katrijn Caelen, Igor Foerier

Radio: Sonicville