RCA zet Bank de Kremer op de kaart

Na een intensieve consultatieronde eind vorig jaar vertrouwden Bank J.Van Breda en Delen Private Bank op RCA voor de lancering van hun nieuwe bank: Bank de Kremer. RCA begon met een volledig wit blad en tekende eerst het strategische merkverhaal uit.
Ook de naam en de volledige branding zijn ontwikkeld door RCA. Bank de Kremer wil elke Vlaming meer inzicht geven in zijn vermogen. Het in kaart brengen van wat je hebt dus. Bank de Kremer ontwikkelde daarom een gratis app waarbij je een helder overzicht krijgt van je vermogen. Dat verklaart meteen ook de naam: de Kremer is beter bekend als Mercator, de pionier van het in kaart brengen van de wereld.
Om deze bank stevig in de markt te zetten, ontwikkelde RCA een uitgebreide mediacampagne. De televisiespot (van de hand van Annemie Vandeputte en Lovo Films, en het eigentijdse sounddesign van Raygun) baadt in uitgepuurde beelden, een stijl die ook terugkomt in de printcampagne (door Verne). De gehele sociale media-aanpak, contentcreatie en online campagneplan zijn eveneens ontwikkeld bij RCA.
https://vimeo.com/277287763
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]