Na een intensieve consultatieronde eind vorig jaar vertrouwden Bank J.Van Breda en Delen Private Bank op RCA voor de lancering van hun nieuwe bank: Bank de Kremer. RCA begon met een volledig wit blad en tekende eerst het strategische merkverhaal uit.
Ook de naam en de volledige branding zijn ontwikkeld door RCA. Bank de Kremer wil elke Vlaming meer inzicht geven in zijn vermogen. Het in kaart brengen van wat je hebt dus. Bank de Kremer ontwikkelde daarom een gratis app waarbij je een helder overzicht krijgt van je vermogen. Dat verklaart meteen ook de naam: de Kremer is beter bekend als Mercator, de pionier van het in kaart brengen van de wereld.
Om deze bank stevig in de markt te zetten, ontwikkelde RCA een uitgebreide mediacampagne. De televisiespot (van de hand van Annemie Vandeputte en Lovo Films, en het eigentijdse sounddesign van Raygun) baadt in uitgepuurde beelden, een stijl die ook terugkomt in de printcampagne (door Verne). De gehele sociale media-aanpak, contentcreatie en online campagneplan zijn eveneens ontwikkeld bij RCA.
https://vimeo.com/277287763
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]