RCA zet Whirlpool in de verf

Whirlpool steunt nu al enkele jaren Think Pink in hun strijd tegen borstkanker. Maar dit jaar wilden ze hun steunactie naar the next level tillen. Daarvoor deden ze beroep op RCA. Het resultaat? Acht unieke wasmachines die online geveild zullen worden. De opbrengst gaat integraal naar Think Pink.
Hoezo, ‘unieke’ wasmachines? In opdracht van RCA haalde Gents street artist Kitsune Jolene al haar roze spuitbussen boven om de wasmachines te beschilderen met een vrouwelijk design. Zo werd het belangrijke werk van Think Pink letterlijk in de verf gezet.
De actie kreeg de naam ‘Think Fresh. Support Pink.’ en loopt nog tot maandag 30 november. Zelf een bod plaatsen? Surf dan naar www.thinkfreshsupportpink.be.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]