Whirlpool steunt nu al enkele jaren Think Pink in hun strijd tegen borstkanker. Maar dit jaar wilden ze hun steunactie naar the next level tillen. Daarvoor deden ze beroep op RCA. Het resultaat? Acht unieke wasmachines die online geveild zullen worden. De opbrengst gaat integraal naar Think Pink.
Hoezo, ‘unieke’ wasmachines? In opdracht van RCA haalde Gents street artist Kitsune Jolene al haar roze spuitbussen boven om de wasmachines te beschilderen met een vrouwelijk design. Zo werd het belangrijke werk van Think Pink letterlijk in de verf gezet.
De actie kreeg de naam ‘Think Fresh. Support Pink.’ en loopt nog tot maandag 30 november. Zelf een bod plaatsen? Surf dan naar www.thinkfreshsupportpink.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]