RCA zomert opnieuw met Bob

Crea / News

bob2RCA Group heeft voor de vierde keer haar tanden gezet in de nieuwste BOB-campagne. Het belooft weer een zwoele zomer te worden, ook voor BOB, nog steeds volkomen alcoholvrij op weg. BOB ben je van begin tot eind, altijd en overal: dat is de insteek van deze kleurrijke en stilistische campagne. De grafische puurheid liet toe om voor ontelbare momenten en plaatsen een gepaste headline te voorzien, van taxi’s over zonnebrillen op festivals tot slagbomen in publieke parkings.

RCA Group stond in voor de volledige campagne: affiches, activaties, wrapping van de bussen van De Lijn en MIVB, communitymanagement en contentcreatie voor de Facebookpagina, PR en gadgets. Je gaat dus hard je best moeten doen om deze zomer op een muziek- of stadsfestival her en der géén BOB tegen de komen.

bob3Credits:
Klant: Gisele de Moffarts - BIVV
Communicatieadviseurs: Leen Fourrier / Laurien Celis
Strategisch directeur: Tom van Den Bergh
Creatief directeur: Bart Klerckx
Creatie: Karolien Schroeyen / Bruno Hansen / Jurgen Verbiest / Inne Quetin / Kris Piccard
Social media: Ben Roggen / Daphne Agten / Aurore Sabbe
PR: Karen Sleurs / Inge Hermans