Real Cinderella inspireert Hairways Professional

Real Cinderella kreeg een nieuwe klant over de vloer: Hairways Professional, een premiummerk van haarverzorgingsproducten dat enkel in handzaam reisformaat (maximum 100 ml) verkrijgbaar is. Laurent Colyns, CEO en oprichter van het bedrijf: «Onze producten zijn must haves voor vrouwen en mannen die het beste willen voor hun haar, zelfs tijdens korte privé- of werkreizen."
De door Real Cinderella ontwikkelde strategie stratégie maakt gebruik van drie corporate beelden. Een digitale campagne op basis van de baseline « Travel Size Attraction » is op komst.
Credits:
Client : Hairways Professional
Agency : Real Cinderella
CD : Stéphane Opdenbosch, Michel Simos
Account Director : Sylvie Vandevelde
Strategic Director : Alain Frisson
Photographer : Bastian Traunfellner
Fashion Editor : Geoffrey Masure
Digital Production : Paradigm
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]