Realdolmen, de beursgenoteerde ICT-integrator, voerde het afgelopen jaar tal van interne wijzigingen door. Deze stonden alle in het teken van hun nieuwe positionering: in een technische sector de mens terug centraal zetten. Deze nieuwe positionering werd door Intracto vertaald naar een nieuw online platform waar in klare, menselijke taal het aanbod van Realdolmen terug te vinden is. Met behulp van marketing automation tools en de juiste content, bereikt Realdolmen proactief prospecten en potentiële werknemers.
Realdolmen maakt met deze rebranding komaf met hun imago als ‘fusiebedrijf’. De onderneming bracht in 2008 namelijk Real Software en Dolmen samen. Het bedrijf werkt nu efficiënter en zijn experts zijn bereikbaarder dan ooit om in dialoog te gaan. Hun nieuwe slagzin ‘To get there, together’ is hier dan ook op zijn plaats.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]