Realdolmen, de beursgenoteerde ICT-integrator, voerde het afgelopen jaar tal van interne wijzigingen door. Deze stonden alle in het teken van hun nieuwe positionering: in een technische sector de mens terug centraal zetten. Deze nieuwe positionering werd door Intracto vertaald naar een nieuw online platform waar in klare, menselijke taal het aanbod van Realdolmen terug te vinden is. Met behulp van marketing automation tools en de juiste content, bereikt Realdolmen proactief prospecten en potentiële werknemers.
Realdolmen maakt met deze rebranding komaf met hun imago als ‘fusiebedrijf’. De onderneming bracht in 2008 namelijk Real Software en Dolmen samen. Het bedrijf werkt nu efficiënter en zijn experts zijn bereikbaarder dan ooit om in dialoog te gaan. Hun nieuwe slagzin ‘To get there, together’ is hier dan ook op zijn plaats.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]