Realdolmen neemt nieuwe positionering in

Realdolmen, de beursgenoteerde ICT-integrator, voerde het afgelopen jaar tal van interne wijzigingen door. Deze stonden alle in het teken van hun nieuwe positionering: in een technische sector de mens terug centraal zetten. Deze nieuwe positionering werd door Intracto vertaald naar een nieuw online platform waar in klare, menselijke taal het aanbod van Realdolmen terug te vinden is. Met behulp van marketing automation tools en de juiste content, bereikt Realdolmen proactief prospecten en potentiële werknemers.
Realdolmen maakt met deze rebranding komaf met hun imago als ‘fusiebedrijf’. De onderneming bracht in 2008 namelijk Real Software en Dolmen samen. Het bedrijf werkt nu efficiënter en zijn experts zijn bereikbaarder dan ooit om in dialoog te gaan. Hun nieuwe slagzin ‘To get there, together’ is hier dan ook op zijn plaats.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]